Smary

opis niedostepny
  • -STP (0,9kg, 4,5kg, 9kg)

Smar  przeznaczony do smarowania
podwozi pojazdów samochodowych,
przegubów, sworzni oraz innych węzłów
tarci w zakresie temperatur
od -10°C do +60°C.

opis niedostepny

 

  • ŁT43 (0,9kg, 4,5kg, 9kg)

Przeznaczony do smarowana łożysk
tocznych oraz innych powierzchni trących
pracujących w normalnych warunkach,
w zakresie temperatur od -30°C do +120°C

opis niedostepny

 

  • Grafitowy (0,9kg, 4,5kg, 9kg)

Przeznaczony do resorów samochodowych
i otwartych przekładni zębatych, przekładni
ślimakowych, gwintów śrub narażonych na
działania korodujące, łańcuchów i innych
silnie obciążonych węzłów tarcia
pracujących w zakresie temperatur
od -20C do +60C.

opis niedostepny

 

  • Litowy

Biały smar litowy z teflonem w aerozolu.
Szybko penetruje , i zastyga w postaci
białego trwałego smaru odpornego na
temperaturę od -10 do +150 stopni C.

Smar Miedziany

 

  • Miedziany (+1200 stopni C)

Smar  wysokotemperaturowy (do 1100°C),
antyzatarciowy, nie zawierający ołowiu,
oparty na miedzi smar montażowy.

O podwyższonej przyczepności

 

  • O podwyższonej przyczepności:

- Odporny na wysokie ciśnienie
- Niezwykle wysoka przyczepność
- Trwały efekt smarowania
- Przeźroczysty
- Nie zawiera silikonu
- Wypiera wodę

 

  • Do łańcuchów

 

  • Wazelina techniczna

 

Projekt: Interhead.pl